nyabraigalivet.blogg.se

2013-02-10
20:33:11

HELG ÄR UNDERBART!

En händelserik helg med full fart.
Vilken tur att man hunnit återhämta sig någorlunda från sjukdomen i alla fall :)
Fredagskvällen tillbringades på Tanne då det var dags för terminens första ridskolehoppning.
Lea red på lilla busiga russet Essmeralda och gick en felfri runda på 70cm, såå duktiga :)

Efter hemgången så var det i princip dags att lägga sig då lördagen bjöd på relativt tidig morgon, 7.00 och jag är ju en trött människa m stort sömnbehov. :)
Hoppträning på Tanne m Pelle Russ för Lea på fm, gud så roligt de såg ut att ha! Lotta bjuder på mycket bra träning för det lilla söta ekipaget :)
Man blir lite sugen själv även om jag vet att jag aldrig skulle våga ge mig på nåt sådant :)
Lite småskutt över stockar i skogen med Isa är så långt jag kan sträcka mig, modigt va!!! :)

En tur upp t Brattåsen blev det sen och tömkörning stod på schemat för lilla Olivia :)
Lite lek och fridressyr höll de på med också de två sötnosarna <3
Mockning och fix i stallet blev det för min del, och så lite fotande förstås :)

Distriktslagssamling för Gabbe på fm så han var lite mör i sina ben sedan :)
Håller tummarna att han blir uttagen och får fortsätta komma på nästa samling!!!

En VARM dusch sedan och göra sig iordning för en otroligt god och trevlig middag hemma hos Annelie& Rickard!
Lyckades också locka dem att hänga på oss till Turkiet 1 vecka i höst :) Blir hur kul som helst både för oss och barnen!
Lite "skallebang" imorse för det blev mer än ett glas vin och jag har ju inte druckit så mycket av de alkoholhaltiga dryckerna senaste månaderna :/
Man är ju ingen parypingla precis!

Idag blev det en tur till Pelle och sedan for vi till Brattåsen och tog en tur ut i skogen med Isa & Olivia <3
Tänk vad man kan bli glad av att sitta på hästryggen :)

Livskvalité, det är något jag ofta får uppleva då jag har en underbar familj, en aktiv fritid och underbara vänner <3
- Snart har jag mer livskvalité rent kroppsligt också och det ser jag fram emot :)

Bjöd min goa familj på mysmiddag ikväll, det är de värda <3
Unnade mig någon sked med Ben & Jerry's efter maten som Lea fick med sig igår kväll från Kullströms, gissa hur gott det var :)

Nu är det nya tag efter en helg då jag kanske unnat mig lite för mycket!

MÅ VÄL OCH TA HAND OM ER



Kommentar:
#1: Annelie

En fullspäckad helg :) Nu kör vi järnet Helene så vi är bikinisnygga i september! Det var så trevligt när ni var hos oss på middag och en härlig semester har vi helt plötsligt att se fram emot, så skoj! Snacka om impulsiva... Haha.

2013-02-11 @ 06:46:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: