nyabraigalivet.blogg.se

2015-01-28
22:43:09

Klantig, ja det kan man säga!
Hur är det möjligt 😏
Magläge i soffan hela kvällen!
Då familjen just nu endast har en bil är det ytterligare ett pusslingsmoment för oss för att få till det.
Ikväll hände då det som inte får hända:
Efter att ha kastat i mig en omelett (som älsklingen stekte så jag skulle hinna). Så kastade jag på mig jackan lite halvdant, hoppade i skorna utan att knyta dem och rusade ut genom dörren och vad hände då?
Jodå, ute på bron gjorde jag en redig saltomortal och slog i svanskotan rakt i kanten på ena trappsteget😔
Och jag kan säga:
Fy f-n vad ont det gjorde och fortfarande gör.
Det finns vissa stunder i livet man kan vara glad för sin övervikt, idag var en sådan.
Just för att det möjligtvis dämpade våldet mot rumpan.
Men just nu känns det som att jag har ytterligare 5 kilo bak i rumpan, hoppas att det snabbt försvinner.
Sen kan man ju se det som att om jag inte haft denna övervikt hade jag kanske varit lite smidigare.
Ja, nåt möte blev det då inte.
Om jag inte hade stressat så hade jag inte ramlat och hade då inte missat mötet med IFK.
Ja ja, något har man väl lärt sig i alla fall, eller...?
Ska prova få till lite sömn och se om jag kan ta mig på jobbet imorgon.
Som det känns nu är det en omöjlighet, men,
men man vet aldrig.
Ta det lugnt och stressa inte!
Kram


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: