nyabraigalivet.blogg.se

2014-12-29
17:47:33

Japp nu är jag igång igen!
Man behöver inte börja det nyabraigalivet  vid årsskiftet 😊 
Jag kör igång nu!

Tänkte nu göra ett försök att hålla igång min blogg och samtidigt göra mitt liv ännu lite nytt och "braigt"
Denna gång kommer jag att fokusera lite bredare på vad som faktiskt gör mitt liv så himla bra!
Många människor och saker gör mitt liv bra och även lite aktiviteter😊

Hovde

Nu tillbringar vi några mysiga dagar i vårat lilla vinterparadis, Hovde❄️
Och yes, premiärturen på längdskidor är gjord👍
Lea och jag tog en tur över sjön till Bydalen😊


Mycket snö och obefintliga spår, men vi kämpade på med en avbruten stav dessutom🎿❄️



Lite varm glögg och pepparkaka får man unna sig när man åkt skidor och skottat en massa snö. 



Hoppas att ni har lust att följa mig på bloggen 😊
Kramis💙


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: