nyabraigalivet.blogg.se

2015-01-24
21:54:43

FJÄLLHELG
Mys i Hovde

Så var vi då äntligen i Hovde igen😊
Kan inte skryta med vår (min & Leas) närvaro vid vårat lilla vinterparadis.
Men när vi väl är här så njuter vi i fulla drag💙
Vid ankomst så är det tjocksockar, tjocktröja på och värmeljuskontot får bekänna färg.
Sen är det bara att kura ner sig i soffan med ett glas vin o njuta.🍷

Årets andra längdpass

Idag har jag så kommit ut på mitt andra längdpass detta år och det var inte helt smidigt.
Mest positivt eller negativt?:
Motivationen 👍
Spåren👎



Ridpodden i örat👍
Glidet👎👎
Känslan i kroppen efteråt👍
Svettats👍
Farten👎
Totala upplevelsen 😳👏

Känner mig såå nöjd😊

Efteråt kunde man med gott samvete avnjuta varm glögg och peppisar.



Mys o motion i kombination är toppen
💙

På återseende!


Kommentar:
#1: Anonym

Det va roligt att träffa er <3

2015-01-25 @ 10:51:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: