nyabraigalivet.blogg.se

2015-01-11
21:37:50

En hel vecka har gått!
Bra vecka 😊

Jobba, jobba, jobba, det funkar ju super när man har ett toppenjobb!
Att ha det som jag har det och få kombinera att jobba med de härliga personerna jag har i min grupp i stallmiljön gör att det inte kan bli så mycket bättre😊

Nu har äntligen fotbollen kört igång igen, underbart att följa dessa "braiga" killar!
Så en tidig fredagkväll i Lugnviks sporthall är ett trevligt sätt att avsluta vardagen på.


Hästarna!

Många timmar blir det i stallet tillsammans m Lea och hästarna, inte ligga på latsidan här inte😊
I lördags hade vi stalltjänst, ännu en gång att kombinera nytta m nöje.
Många steg och trötta fötter, snöigt o blåsigt vid intag av hästar så lite vindbiten blev man allt.
Rödmosig och trött tillbringades kvällen i soffan, skööönt💙

Ut med julen
Vet inte vad jag egentligen tycker om det, tråkigt eller skönt?
På ett sätt är det tråkigt att plocka bort ljusstakar mm då det har en hög mysfaktor men samtidigt är det skönt att återställa hemmet till sitt "normala jag"
Ja ja, nu är det i alla fall gjort och jag har invigt min ena julklapp, ett nytt, "braigt" strykjärn, riktigt bra var det faktiskt.
Förstår nu hur dåligt det gamla var😊


På tur med Lea o Pelle Russ

-14, vackert och lite blåsigt, men det kunde inte stoppa oss från att ge oss ut på en tur ikväll.
Med rosiga kinder och kallsnuvig näsa återvände vi alla nöjda till stallet.
Duktig ponny idag gjorde att kylan kunde glömmas litegrann 💙❄️
Vilket "braigt" liv jag lever!

Vackert ute❄️

Lea o Pelle Russ
Pellegubben spanar efter läskiga saker/djur 😊
Frostig o söt mule💙

Ha det gott💙
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: