nyabraigalivet.blogg.se

2015-01-06
00:42:00

Vilken fantastisk dag💙
En dag dĂ„ jag hunnit med en himla massa😊

Började dagen rÀtt tidigt med en tur upp t stallet för dÄ var det dags för Lea att trÀna m Bebop för Anneli.
En riktigt trött ponny och ryttarinna var det efterÄt.


Sen var det dĂ„ dags för en fantastisk tur upp till Svartsjöarnas fina is😊

Fika och skridskoĂ„kning i det vackra vĂ€dret☀❄
SjĂ€lv fick jag promenera pĂ„ isen dĂ„ jag glömde mina pjĂ€xor uppe i Hovde, klantigt, ja det kan man sĂ€ga😏
SÄ lite stel och försiktig tog jag mig runt pÄ isen och fotade en massa.
SĂ„ hĂ€r kommer lite bildbombning😊



Man kan inte annat sĂ€ga Ă€n att man Ă€r lyckligt lottad som har detta 
"runt knuten"💙

Efter detta har jag ocksÄ hunnit m Pelle Russklippning o skogstur och sist men inte minst, kvÀllsfodringen pÄ Tanne.

HĂ€rliga Skoter Ă€r alltid med pĂ„ hövagnen💙



KÀnner att jag gjort rÀtt mycket idag och avslutar kvÀllen m Leas nybakade kladdkaka och soffmys framför TV:n hejandes pÄ Sverige i JVM.

God natt och pĂ„ Ă„terseende😊










Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: