nyabraigalivet.blogg.se

2015-01-26
21:49:56

Träningsvärk, nejdå!

Hur känns det idag då?

-Jo tack bra då, känner mig pigg och stark😊
Imorgon lär det väl komma, den molande, härliga, jobbiga träningsvärken😏

Som jag brukar säga till barnen:
-Träningsvärk är bra värk, då vet man att musklerna blivit lite starkare!

I veckan är det en himla massa möten, känns jobbigt då det inte är favoritsysselsättningen.
Det blir ett himla pusslande för att få ihop det med tider för möten, fotbollsträningar, ridning o familjeliv då vi endast har en bil från och med imorgon och någon dag framöver.
Men men, allt löser sig det gäller bara att tänka positivt och vara lite flexibel.

Vet inte om jag ser fram emot morgondagen eller om jag gruvar mig.
Oavsett så är det bara att ta det och fortsätta jobba vidare på rätt linje.

Kram kram


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: