nyabraigalivet.blogg.se

2014-12-31
16:54:19

Gott Nytt Braigt År
Så var det då sista dagen på 2014💙

Kan sammanfatta detta år med att det varit ett mycket bra år även om jag inte uppnått alla mål jag satt upp😊
Men målen finns ju kvar så det är bara att kämpa vidare!

Godtog en utmaning på Fb om att springa på nyårsafton, så imorse var det bara att snöra på sig löparskorna😊
Då väglaget hemma bestod av is, is o is så fick det bli ett pass på löpbandet.
45 minuter blev det och det gick riktigt bra😊
Sen kanske man inte kan kalla det att löpa i ordets rätta bemärkelse utan mer lunka, men jag gjorde det👍
Då inte vädret utomhus bjuder på någon vinterkänsla fick jag fejka lite snöflingor på bilden för stämningens skull❄️
Vad nu snöflingor egentligen har med att lunka att göra😜
Men det är ju i alla fall nyårsafton😊


Rent bedrövligt är det ju!!!!

Nyårsafton och det är +8 grader ute, vad är det som händer???
Svårt att få till en riktig nyårskänsla när det är så varmt och bart ute.
Satt hemma och gruvade mig hela förmiddagen för att köra upp till fjällen😏
Men vad var det att gruva sig för?
Köra på barmark kan väl vem som helst😊





Tog mig alltså utan problem upp till husvagnen för att fira nyårsafton.😃

Ett nytt inlägg om firandet kommer nog imorgon!

Var rädd om er och ha ett härligt nyårsfirande💙

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: