nyabraigalivet.blogg.se

2015-01-04
22:27:12

Ledig och hästfri dag idag, eller inte😏
Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Planen för denna dag var en mysig dag m familjen med endast ett snabbt besök till Pelle för mockning😊
Men, sent igår kväll fick jag ett meddelande från en av de som skulle ha stallet idag, hon var sjuk och fick inte tag på någon som kunde jobba😏
Tyvärr så fick min häst/stallfria dag bli en annan dag, som den räddande ängel man är👼 eller vad man nu ska kalla sig😊
För snäll, dum, svårt att säga nej, vill vara alla till lags, ja man får kalla mig vad man vill!

Ja ja en dag i stallet är ju inte bara negativt, man får ju röra på sig så det räcker till med drygt 45 hästar som kan in o ut och utfodras plus mockning till hälften av dem.

En bra sträcka har man gått idag i sina "sköna" stallskor😂




Många kärror med skit har skottats idag, positivt med detta:
Starkare kropp😊


Det som är underbart med detta är att man får förena nytta med nöje, det är ju fantastiskt att få umgås med de fyrbenta godingarna samtidigt som kroppen får sitt💙

SELFIE


Ser inte så glad ut men det var sista hästen jag tog in och energin började ta slut.

Ja ja en extra stalldag är gjord och jag känner mig mycket nöjd😊

Lite trött men ändå peppad att gå vidare i att nå mina mål har jag gått med i nästa Fb utmaning, det blir bea!

Det ska jag väl klara av, annars vette tusan😜

Håll nu tummarna och tro på mig så ska jag visa att detta blir bra!

God natt och puss till er💙


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: