nyabraigalivet.blogg.se

2015-01-25
13:36:27

Vacker men kall morgon❄️
På det igen👍
Med nya friska tag tog jag på mig skidorna igen för ännu ett härligt pass😊
Tyvärr var glidet fortfarande inte alls bra men då fick sig kroppen ännu en gång en rejäl genomkörare, vilket aldrig är fel.😜
Spåren hade de varit ute och kört så de var nypistade så man skulle kunna njuta av toppenspår, men... snömängden gör att det tyvärr inte riktigt är så.
Det blir lite varierad träning då man får åka på ett ben med jämna mellanrum för att undvika pinn o stenkontakt, men vad gör väl det så länge man lyckas hålla farten uppe.
(Uppe o uppe, 
jag färdas i alla fall framåt 😂)
Vädret var fantastiskt med blå himmel och -13 grader kallt❄️☀️



Eftersom jag körde så fort 
(eller åtminstone ansträngde mig så hårt) var det endast håret som tyckte det var kallt. Resten av kroppen skrek: 
Varm varm varm!

5,5 km blev det också idag men med ett litet bättre tempo än igår😊
Kroppen säger trött, trött och själen säger gött gött👍

Nu hemfärd för att hinna med lite häst även denna dag💙
Återkommer kanske redan ikväll med en kortis om mitt uppdrag idag m Lea o Pelle😊

Kramis



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: