nyabraigalivet.blogg.se

2014-12-30
23:40:16

Kan man kalla detta vinter????
6+ grader näst sista dagen på året😏

Imorse var det dags att lämna Hovde för ett dygn.
Det var en himla tur att sandbilen varit ute, annars hade det tagit en oändlig tid hem.
Det är rent bedrövligt hur vädret kan ändras, det ska ju vara vinter och kallt nu❄️
Denna dag har till stor del tillbringats i stallet, vilket alltid är trevligt😊
Att agera hästskötare åt Lea är ett bra sätt att kombinera nytta med nöje.
Man får röra på kroppen sin, samtidigt som man får umgås med härliga människor och hästarna💙
Tre hästar har hon ridit idag så det är lite fix o trix man kan bistå med.

Pelle Russ han kan tricks han💙



Ja så var det också dags att skotta av gården, åh fy fasen vad tung snön är när det är töväder.
Snacka om att kroppen fått jobba hårt, men det är en skön känsla när man är klar😊
-Det är tur att man är stark som en oxe😂

Imorgon ska jag halka mig upp till Hovde igen för en snabbvisit och fira in det nya året🎆
Känns inte helt kul att ge sig ut på vägarna i detta skitföre😏

Ett träningspass imorgon bitti innan avfärd till fjällen ska jag hinna med så nu säger jag 
- God natt o puss på er!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: