nyabraigalivet.blogg.se

2013-02-06
17:55:42

SJUK :(

Efter en kväll igår som tillbringades i sängen med huvudvärk istället för med fart & ork på crosstrainern blev det en natt med magsjuka för min del :(
Om det nu hade varit någons statusuppdatering på Fb hade jag kommenterat: - OGILLA!
Det finns verkligen inte något värre!
Har tillbringat hela dagen i sängen, kroppen gillar inte riktigt detta :(
Axeln värker och även om man är trött och slut så kryper det i kroppen :/
Det är sååå sjukt tråkigt!
Mat har jag ännu inte nån lust efter, Resorb, Proviva & avslagen cola, det är grejer det ;)
Har ju inte tid med detta :(

Oj, vad mycket negativt det blev nu då, men det är svårt att se på någonting positivt när man är sjuk.
Missar vårat hoppmöte jag kallat till och Leas ridlektion ikväll, inte kul :(

Nu är det bara att sikta på att återhämta sig så snart som möjligt, det här går ju inte!
Man känner sig som en "pestsmittad" som ingen vill vara nära :(
Inga pussar och inga kramar, hur kul är det på en skala!?
Slängpussar i dörröppningen från Lea värmer i alla fall <3
Hoppas ni läsare av detta slipper drabbas av denna "skitsjuka", det önskar jag verkligen inte någon!
Nästa inlägg skall förhoppningsvis bli mer positivt och gladare.
En bild på en nedslagen "brutta" blev det idag.

KRAM


Kommentarer:
#1: Cathrin Larsson

Ja, man blir verkligen ynklig när man har magsjuka! :( Så krya på dig snabbt! Såna onödiga bakslag är så galet tråkiga när träningen och allt annat flyter på och känns motiverande! Men tro mig, det kunde verkligen vara värre. Detta har gått över om någon dag till, så håll ut och peppa dig själv med att efter helgen är du nog igång lite igen! Krya-kram

2013-02-06 @ 18:06:32
#2: Amanda

Krya på dig!

2013-02-06 @ 20:22:42
#3: Ludde

Söatare sjukling får man leta efter;o)

2013-02-07 @ 08:56:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: