nyabraigalivet.blogg.se

2015-01-01
23:28:57

VÄLKOMMEN 2015😊
Första dagen på resten av mitt 
braiga liv 😊

För övrigt så är det också första dagen på det nya året, 2015, om någon skulle råkats på att missa det😂

Inga nyårslöften har lämnats men en himla massa roliga utmaningar och roligheter ser jag fram emot👍
Kan bara bli bra detta!

En tidig  morgon blev det imorse för att ta mig från Hovde till Frösön och stalltjänst på Tanne.
Ingen rast och ingen ro här inte😊
Med lite stela, ömma ben har jag idag halkat mig fram mellan hagarna vid fordring och intag.
Benen kommer nog inte att kännas mindre stela imorgon😏
Enligt stegräknaren har jag idag gått 9 km i stallet, det får väl räknas som bra aktivitet denna dag👍

En tur till Pelle Russ och agera hästskötare åt Lea var det sedan dags för🐴
Lite hoppning stod på schemat idag så träning för armar o rygg blev det också vid byggande och fixande💪

Duktig ponny och ryttarinna👏


Fina lilla Pelle Russ💙

Återkommer an annan dag, puss💙



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: